Excelente Analogía: Las emociones de un Revenue Manager según la película “Intensamente”

It may sound a little obscure to apply the core principles of a Disney-Pixar film to revenue management, but guest columnist Tom Bacon has a bash

Inside Out, a recently released animation box office hit by Disney’s Pixar, depicts how the mind works through portrayal of competing emotions. In the first three days the film took $91.1 million at the box office.

Okay, so it goes without saying that a revenue management cast ‘inside out’ may not have the same appeal but I had a bash at showing what it might look like.

Para ver la noticia completa hacer click en la imagen.

pixar_pic

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s